Het was echt de beste kappers afspraak die ik ooit heb gehad! ook ontzettend goede tips gekregen over mijn haar!
Maya
-
over 1 year ago
I had a great experience with Vera coloring my haar!
Vera is very professional, kind, and put her heart in the details.
I was very happy with the results and will definitely come back again, thank you :)
Hila
-
over 1 year ago
Edvard
-
over 1 year ago
IRENE
-
over 1 year ago
Super fijne salon. Simon is een super kapper, enorm professioneel en met veel zorg voor het kappersvak (en mijn haar). Grote aanrader!
Alexander
-
over 1 year ago
Great haircut and advice with beautiful products and wonderful service
Rosalind
-
over 1 year ago
Edvard
-
over 1 year ago
Great service, they listen to their customers and perform good quality haircuts
Oriane
-
over 1 year ago
Great service and results.
Christina
-
over 1 year ago
Excellent haircare Leon
leon
-
over 1 year ago